İngilizce öğretmeni ameliyat sonrası kullanılan dezenfektan ilacı nedeniyle öldü

UŞAK - Bedriye Kadir Uysal İlköğretim Okulu İngilizce öğretmenlerinden Ali Kızılok, ameliyat sonrası kullanılan dezenfektan ilacına alerjisi sebebiyle, yaklaşık dört aydır yattığı yoğun bakım ünitesinde, hayatını kaybetti.

Uşak Bedriye Kadir Uysal İlköğretim Okulu İngilizce Öğretmeni Ali Kızılok, 21 Ocak 2015 tarihinde bacağındaki yarayı aldırmak için, özel bir hastanede ameliyat masasına yatmıştı. Başarılı bir operasyon geçiren Kızılok'a, operasyon sonrası, ayağındaki yaranın üzerine mikrop kapmaması için, 'batikon' (mikrop kırıcı ilaç) adlı dezenfekte edici ilaç sürülmüştü. İlaca alerjisi olana Kızılok, fenalaşarak komaya girmişti.

Yaklaşık dört aydan beri yattığı yoğun bakım ünitesinde yapılan tüm müdahalelere cevap vermeyen Ali Kızılok, dün gece hayatını kaybetti. Evli olan Kızılok'un 5 yaşında kız ve ilkokul 2. sınıfa giden bir erkek çocuğunun olduğu öğrenildi.Cihan

(CİHAN)

İngilizce öğretmeni ameliyat sonrası kullanılan dezenfektan ilacı nedeniyle öldü

06 Mayıs 2016 Haberleri 1 2 3 4 5