TRT'den, Cumhuriyet Gazetesi'ne tekzip

Türkiye Radyo ve Televizyon (TRT) Kurumu Cumhuriyet Gazetesi'nde çıkan bir haberi tekzip etti. Cumhuriyet Gazetesi'nde "Şahin'e evet sorgusu" adı altında çıkan ve Fırat Kozok imzasını taşıyan haberin gerçeği yansıtmadığı bildirildi.

TRT Genel Müdürlüğü'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, CHP Milletvekili Ali İhsan Köktürk'ün RTÜK'e verdiği dilekçe ile ilgili yapılan haberin kural ve yasaların okunmadan yapıldığı belirtildi. İlgili haberde TRT'nin referandum boyunca yanlı haber yaptığı iddialarının yalan olduğu kesin bir dille ifade edildi.

Haberde bahsedildiği gibi RTÜK'ün, TRT'den hiç bir savunma talep etmediğini kaydeden açıklamada, dilekçe kapsamında ileri sürülen bir iddianın gerçek kabul edilmesi ve buna dayanarak işlem yapılmasının mümkün olmadığının altı çizildi. Bunun rutin bir dilekçe aktarması olduğunu savunan TRT, bunu bu şekilde yorumlayanlardan hukuk önünde hesap soracaklarını da ilave etti.

(CİHAN)


18 Ağustos 2010 Haberleri 1 2 3 4 5